Obiski hospitaliziranih bolnikov so dovoljeni:
- vsak dan med 15.00 in 16.00 uro
- priporočen je obisk ene zdrave osebe v trajanju 15 minut.
Center intenzivne medicine:
- obiskovanje bolnikov je možno vsak dan med 14:30 in 15:30,
- dovoljena sta največ dva obiskovalca dnevno, lahko hkrati,
- obiskovalci morajo ves čas trajanja obiska nositi zaščitno obrazno masko.
V torek, 17. septembra 2024, sta Splošna bolnišnica Novo mesto in Zdravstveni dom Novo mesto organizirala Dan odprtih vrat ob Svetovnem dnevu varnosti pacientov. V okviru dogodka je v restavraciji Splošne bolnišnice Novo mesto potekala okrogla miza z naslovom »Skupaj v zdravstvu – več zdravja v skupnosti«. Na njej so predstavniki zdravstvenih ustanov, izobraževalnih institucij, društev in drugi ključni deležniki razpravljali o integraciji pacientov in njihovih družin na različnih ravneh zdravstvenega varstva.
Cilj okrogle mize je ozaveščanje deležnikov o tem, kako se ustrezno pripraviti na svojo vlogo pri postavljanju diagnoze. To vključuje pripravo pacienta na obisk pri zdravniku – katere informacije so ključne in kakšna vprašanja postaviti, da bo obravnava čim bolj natančna in diagnoza pravilna.
Aktivna vloga pacientov pri zdravljenju in diagnosticiranju je ključna za izboljšanje kakovosti storitev, saj omogoča izmenjavo izkušenj, mnenj in vprašanj, ki lahko pripomorejo k boljši in celovitejši zdravstveni oskrbi. Tako lahko pacienti skupaj z zdravstvenimi delavci oblikujejo obravnavo, ki bo zanje varna in učinkovita.
Organizacija dogodka predstavlja pomemben korak Splošne bolnišnice Novo mesto k opolnomočenju pacientov, svojcev in zaposlenih v zdravstvu.
Gradivo
Razprava je bila razdeljena v štiri fokusne skupine:
Vključevanje pacientov v odločanje – skupina je poudarila, da aktivno vključevanje pacientov izboljšuje komunikacijo in povečuje zaupanje v zdravstvene storitve.
Izkušnje in ovire pri vključevanju pacientov – ugotovili smo, da sta pomanjkanje časa in ustreznega izobraževanja za zdravstveno osebje glavna izziva za učinkovito vključevanje pacientov.
Izobraževanje in usposabljanje zdravstvenega osebja – poudarjena je bila nujnost stalnega izobraževanja za zdravstvene delavce, da bi se izboljšalo sodelovanje s pacienti in njihova aktivna vključenost v zdravstveno obravnavo.
Izzivi diagnostike in čakalne dobe – skupina je izpostavila telemedicino kot ključno rešitev za skrajšanje čakalnih vrst in izboljšanje dostopnosti zdravstvenih storitev.
Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.
Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.
Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.