Obiski hospitaliziranih pacientov so dovoljeni vsak dan med 15.00 in 16.00 uro. Priporočljiva je uporaba zaščitnih obraznih mask za vse obiskovalce.
Na Oddelku za Gastroenterologijo, Oddelku za nefrologijo in Oddelku za kardiologijo so obiski začasno omejeni na eno zdravo osebo za največ 15 min. Obvezna je uporaba obrazne maske.
Porodniški oddelek: Dovoljen je obisk ene zdrave osebe med 15. in 16. uro. Obiski sorojencev niso dovoljeni, saj želimo s tem zaščititi novorojenčke.
CIM: obiski so vsak dan med 14:30 in 15:30, dovoljena sta največ dva zdrava obiskovalca dnevno, lahko hkrati, obvezna je uporaba obrazne maske.
V Splošni bolnišnici Novo mesto je osredotočenost na pacienta in njihove svojce najvišja prioriteta. Kot ena izmed vodilnih zdravstvenih ustanov v Sloveniji bolnišnica dosledno upošteva različne mednarodne standarde in protokole, da zagotovi najvišjo raven zdravstvenega varstva. Naše vrednote - dostopnost zdravstvenih storitev, zavzetost in strokovnost zaposlenih, kakovost in varnost zdravstvene obravnave, prijazna in profesionalna komunikacija ter ustvarjalnost in razvoj - so temelj našega delovanja.
Z uporabo in vzdrževanjem standardov ISO 9001:2015 ter akreditacije bolnišnice po mednarodnem standardu AACI, skupaj s certifikati na področju varne hrane HACCP, oskrbe s perilom RAL-GZ 992/1 in RAL-GZ 992/2, kot tudi z certifikati »Novorojenčku prijazna porodnišnica« in »Dojenju prijazna zdravstvena ustanova«, Splošna bolnišnica Novo mesto utrjuje svojo pot zavezanosti k varnosti in kakovosti.
Naša vizija - biti primerljiva evropska bolnišnica. Najpomembnejši cilj je pridobivanje zaupanja bolnikov, zagotavljanje njihovega dobrega počutja in doseganje zadovoljstva z našim prijaznim odnosom in z visoko kakovostjo storitev.
Splošna bolnišnica Novo mesto z vzpostavitvijo sistema nenehnega izboljševanja kakovosti in varnosti ter z močno zavezanostjo standardom in etiki v zdravstvu postavlja pacienta v središče svojega poslanstva.
Naš moto "Za vse, ki boste prišli v naš zavod in potrebovali naše storitve, bomo poskrbeli kot za naše najdražje" odseva globoko predanost pacientom in visokim standardom oskrbe.
Razvoj kakovosti je proces, ki ga vodi tesno sodelovanje z zaposlenimi in posvetovalnimi komisijami ter se opira na povratne informacije pacientov, zaposlenih in poslovnih partnerjev. Ustvarjanje in vzdrževanje kulture varnosti je ključnega pomena za zagotavljanje visokih standardov zdravstvene oskrbe, kar omogoča integriran pristop, vključujoč vse vidike delovanja bolnišnice. Tako zagotavljamo kakovostno in varno okolje za vse udeležence naše bolnišnice.
dr. Ljubinka Počrvina
Vodja službe za kakovost:
dr. Ljubinka Počrvina
Predstavnik vodstva za kakovost:
Luka Ficko, univ. dipl. soc.
Pooblaščenci za varnost:
za zdravstveni del: Bojan Kostić, dr. med., spec. in Maja Martinšek, dipl. m. s.
za splošni del sistema varnosti: dr. Ljubinka Počrvina in Luka Ficko, univ. dipl. soc.
Zagovornik načela enakosti, neodvisna državna institucija, katere naloga je preprečevanje diskriminacijein zagotavljanje enakih možnosti za vse, je julija 2024 v Ljubljani organizirala tečaj, ki se ga je udeležila in uspešno zaključila mag. Ljubinka Počrvina. Institucija deluje kot osrednja točka za varstvo človekovih pravic in enakopravno obravnavo v Sloveniji. Tečaj je obravnaval ključne teme preprečevanja diskriminacije in spodbujanja enakih možnosti v družbi, s čimer je mag. Ljubinka Počrvina pridobila dodatna znanja za krepitev kakovosti in varnosti v svojem delovnem okolju.
Piškotki, ki jih namestimo v vašem brskalniku, anonimno zbirajo določene informacije o vašem obisku spletnega mesta. Omogočajo nam, da lahko zagotovimo delovanje vseh funkcij spletnega mesta, določene vsebine prilagodimo posebej za vas in z analizo obiska spletno mesto stalno izboljšujemo.
Zahtevani piškotki omogočajo osnovne funkcije, kot so navigacija po spletišču in dostop do posebnih delov spletišča. Spletna stran brez teh piškotkov uporabniku ne zagotavlja polnega delovanja. Sem uvrščamo tudi piškotke, namenjene prilagoditvi obnašanja ali izgleda spletnega mesta ob naslednjih obiskih, na primer za prikaz v izbranem jeziku.
Piškotki za statistiko anonimno zbirajo in javljajo informacije lastnikom spletnih mest. S tem jim pomagajo razumeti, kako obiskovalci uporabljajo spletno stran, in na podlagi teh informacij izboljšati uporabniško izkušnjo.