Osrednja vsebina
SI   EN  

Obvestilo

Obiski hospitaliziranih pacientov so dovoljeni vsak dan med 15.00 in 16.00 uro. Priporočljiva je uporaba zaščitnih obraznih mask za vse obiskovalce.
 
Na Oddelku za Gastroenterologijo, Oddelku za nefrologijo in Oddelku za kardiologijo so obiski začasno omejeni na eno zdravo osebo za največ 15 min. Obvezna je uporaba obrazne maske.

Porodniški oddelek: Dovoljen je obisk ene zdrave osebe med 15. in 16. uro. Obiski sorojencev niso dovoljeni, saj želimo s tem zaščititi novorojenčke.

CIM: obiski so vsak dan med 14:30 in 15:30, dovoljena sta največ dva zdrava obiskovalca dnevno, lahko hkrati, obvezna je uporaba obrazne maske.

Preberi več
Ne prikazuj več

Kakovost in varnost

Vodilna načela Splošne bolnišnice Novo mesto

V Splošni bolnišnici Novo mesto je osredotočenost na pacienta in njihove svojce najvišja prioriteta. Kot ena izmed vodilnih zdravstvenih ustanov v Sloveniji bolnišnica dosledno upošteva različne mednarodne standarde in protokole, da zagotovi najvišjo raven zdravstvenega varstva. Naše vrednote - dostopnost zdravstvenih storitev, zavzetost in strokovnost zaposlenih, kakovost in varnost zdravstvene obravnave, prijazna in profesionalna komunikacija ter ustvarjalnost in razvoj - so temelj našega delovanja.

Z uporabo in vzdrževanjem standardov ISO 9001:2015 ter akreditacije bolnišnice po mednarodnem standardu AACI 6.0, skupaj s certifikati na področju varne hrane HACCP, oskrbe s perilom RAL-GZ 992/1 in RAL-GZ 992/2, kot tudi z certifikati »Novorojenčku prijazna porodnišnica« in »Dojenju prijazna zdravstvena ustanova«, Splošna bolnišnica Novo mesto utrjuje svojo pot zavezanosti k varnosti in  kakovosti.

Sestavni del našega celovitega sistema obvladovanja kakovosti je strategija zagotavljanja nekrivdne kompenzacije za neželene preprečljive dogodke, kar dopolnjuje naša prizadevanja za stalno izboljševanje zdravstvenega varstva.

Bolnišnica izboljšuje svoje procese tudi na osnovi ugotovitev letnih anket tako zaposlenih kot pacientov in poslovnih partnerjev. Tako prijazno vabimo vse, da nam posredujejo svoje mnenje, predloge in pripombe, saj so povratne informacije ključnega pomena za nadaljnje izboljšave naših storitev na pohvale.pritozbe@sb-nm.si).

Organizacijska kultura v Splošni bolnišnici Novo mesto temelji na sodelovanju, interdisciplinarnosti, inovativnosti, profesionalnosti, dostopnosti, pravičnosti in spoštovanju posameznika. Stremimo k temu, da se tako bolniki kot njihovi svojci in obiskovalci pri nas čim bolje počutijo. Zato smo veseli vsake povratne informacije, ki jo prejmemo od naših pacientov, njihovih družin in poslovnih partnerjev.



SB Novo mesto je družini prijazna ustanova, ki izkazuje skrb za posameznika in njegove bližnje od rojstva do smrti. Posebno pozornost namenjamo počutju ob enem izmed najlepših dogodkov v življenju – rojstvu otroka. Na Oddelku za pediatrijo omogočamo 24-urno sobivanje zdravega starša/skrbnika z otrokom, zagotavljamo nadstandardni apartma za porodnice in njihove družine ter sobo za alternativne porode.

Mobilni paliativni tim deluje z visoko stopnjo strokovnosti in empatije, nudi podporo paliativnim bolnikom in njihovim bližnjim tako v bolnišnici kot na domu.

Naša vizija - biti primerljiva evropska bolnišnica. Najpomembnejši cilj je pridobivanje zaupanja bolnikov, zagotavljanje njihovega dobrega počutja in doseganje zadovoljstva z našim prijaznim odnosom in z visoko kakovostjo storitev.

Splošna bolnišnica Novo mesto z vzpostavitvijo nenehnega sistema izboljševanja kakovosti in varnosti ter z močno zavezanostjo standardom in etiki v zdravstvu postavlja pacienta v središče svojega poslanstva.

Naš moto "Za vse, ki boste prišli v naš zavod in potrebovali naše storitve, bomo poskrbeli kot za naše najdražje" odseva globoko predanost pacientom in visokim standardom oskrbe. Bolnišnica je dejavno vključena v konferenčne dogodke, ki se osredotočajo na kakovost in varnost, vključno z organizacijo Dneva odprtih vrat na mednarodni dan Varnosti pacientov, ki se praznuje 17. septembra. Prav tako je bolnišnica prepoznana in nagrajena za svoje »Najboljše prakse v zdravstvu«, kar je odraz njenega neprestanega prizadevanja za izboljšanje kakovosti in varnosti pacientov. Poleg tega so naši zaposleni prejemniki prestižnih priznanj pacientov, vključno z nagradami »Moj zdravnik/ca«, ki dodatno potrjujejo njeno zavezanost odličnosti in empatiji v zdravstveni oskrbi.



Razvoj kakovosti je nenehen proces, ki ga vodi tesno sodelovanje z zaposlenimi in posvetovalnimi komisijami ter se opira na povratne informacije pacientov, zaposlenih in poslovnih partnerjev. Ustvarjanje in vzdrževanje kulture varnosti je ključnega pomena za zagotavljanje visokih standardov zdravstvene oskrbe, kar omogoča integriran pristop, vključujoč vse vidike delovanja bolnišnice. Tako zagotavljamo kakovostno in varno okolje za vse udeležence naše bolnišnice.
                                                                                                                            
dr. Ljubinka Počrvina




 

 

Vodja službe za kakovost:
  • dr. Ljubinka Počrvina
Predstavnik vodstva za kakovost:
  • Luka Ficko, univ. dipl. soc.

Pooblaščenci za varnost:
  • za zdravstveni del: Bojan Kostić, dr. med., spec. in Maja Martinšek, dipl. m. s.
  • za splošni del sistema varnosti: dr. Ljubinka Počrvina in Luka Ficko, univ. dipl. soc.




 

Kje se nahajam? DomovO bolnišniciKakovost in varnost
130let delovanja
387postelj
1200več kot 1200 zaposlenih
70%zasedenost postelj
216191obiskov letno v ambulantah
15443operacij letno
1202porodov letno
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Pomanjšaj velikost pisave (-) Povečaj velikost pisave (+)

Barva ozadja in pisave

Izključi prikaz za slabovidne ×


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE