Osrednja vsebina
SI   EN  

Obvestilo

Obiski hospitaliziranih bolnikov so dovoljeni:
- vsak dan med 15.00 in 16.00 uro
- priporočen je obisk ene zdrave osebe v trajanju 15 minut.

Center intenzivne medicine:
- obiskovanje bolnikov je možno vsak dan med 14:30 in 15:30,
- dovoljena sta največ dva obiskovalca dnevno, lahko hkrati,
- obiskovalci morajo ves čas trajanja obiska nositi zaščitno obrazno masko.

Preberi več
Ne prikazuj več

Kakovost in varnost

Vodilna načela Splošne bolnišnice Novo mesto

V Splošni bolnišnici Novo mesto je osredotočenost na pacienta in njihove svojce najvišja prioriteta. Kot ena izmed vodilnih zdravstvenih ustanov v Sloveniji bolnišnica dosledno upošteva različne mednarodne standarde in protokole, da zagotovi najvišjo raven zdravstvenega varstva. Naše vrednote - dostopnost zdravstvenih storitev, zavzetost in strokovnost zaposlenih, kakovost in varnost zdravstvene obravnave, prijazna in profesionalna komunikacija ter ustvarjalnost in razvoj - so temelj našega delovanja.

Z uporabo in vzdrževanjem standardov ISO 9001:2015 ter akreditacije bolnišnice po mednarodnem standardu AACI 6.0, skupaj s certifikati na področju varne hrane HACCP, oskrbe s perilom RAL-GZ 992/1 in RAL-GZ 992/2, kot tudi z certifikati »Novorojenčku prijazna porodnišnica« in »Dojenju prijazna zdravstvena ustanova«, Splošna bolnišnica Novo mesto utrjuje svojo pot zavezanosti k varnosti in  kakovosti.

Sestavni del našega celovitega sistema obvladovanja kakovosti je strategija zagotavljanja nekrivdne kompenzacije za neželene preprečljive dogodke, kar dopolnjuje naša prizadevanja za stalno izboljševanje zdravstvenega varstva.

Bolnišnica izboljšuje svoje procese tudi na osnovi ugotovitev letnih anket tako zaposlenih kot pacientov in poslovnih partnerjev. Tako prijazno vabimo vse, da nam posredujejo svoje mnenje, predloge in pripombe, saj so povratne informacije ključnega pomena za nadaljnje izboljšave naših storitev (kakovost@sb-nm.si ali na pohvale.pritozbe@sb-nm.si).

Organizacijska kultura v Splošni bolnišnici Novo mesto temelji na sodelovanju, interdisciplinarnosti, inovativnosti, profesionalnosti, dostopnosti, pravičnosti in spoštovanju posameznika. Stremimo k temu, da se tako bolniki kot njihovi svojci in obiskovalci pri nas čim bolje počutijo. Zato smo veseli vsake povratne informacije, ki jo prejmemo od naših pacientov, njihovih družin in poslovnih partnerjev.

SB Novo mesto je družini prijazna ustanova, ki izkazuje skrb za posameznika in njegove bližnje od rojstva do smrti. Posebno pozornost namenjamo počutju ob enem izmed najlepših dogodkov v življenju – rojstvu otroka. Na Oddelku za pediatrijo omogočamo 24-urno sobivanje zdravega starša/skrbnika z otrokom, zagotavljamo nadstandardni apartma za porodnice in njihove družine ter sobo za alternativne porode.

Mobilni paliativni tim deluje z visoko stopnjo strokovnosti in empatije, nudi podporo paliativnim bolnikom in njihovim bližnjim tako v bolnišnici kot na domu.

Naša vizija je postati bolnišnica, primerljiva evropskim bolnišnicam in ena najboljših slovenskih bolnišnic. Najpomembnejši cilj je pridobivanje zaupanja bolnikov, zagotavljanje njihovega dobrega počutja in doseganje zadovoljstva z našim prijaznim odnosom in z visoko kakovostjo storitev.

Splošna bolnišnica Novo mesto z vzpostavitvijo nenehnega sistema izboljševanja kakovosti in varnosti ter z močno zavezanostjo standardom in etiki v zdravstvu postavlja pacienta v središče svojega poslanstva.

Naš moto "Za vse, ki boste prišli v naš zavod in potrebovali naše storitve, bomo poskrbeli kot za naše najdražje" odseva globoko predanost pacientom in visokim standardom oskrbe. Bolnišnica je dejavno vključena v konferenčne dogodke, ki se osredotočajo na kakovost in varnost, vključno z organizacijo Dneva odprtih vrat na mednarodni dan Varnosti pacientov, ki se praznuje 17. septembra. Prav tako je bolnišnica prepoznana in nagrajena za svoje »Najboljše prakse v zdravstvu«, kar je odraz njenega neprestanega prizadevanja za izboljšanje kakovosti in varnosti pacientov. Poleg tega so naši zaposleni prejemniki prestižnih priznanj pacientov, vključno z nagradami »Moj zdravnik/ca«, ki dodatno potrjujejo njeno zavezanost odličnosti in empatiji v zdravstveni oskrbi.

Razvoj kakovosti je nenehen proces, ki ga vodi tesno sodelovanje z zaposlenimi in posvetovalnimi komisijami ter se opira na povratne informacije pacientov, zaposlenih in poslovnih partnerjev. Ustvarjanje in vzdrževanje kulture varnosti je ključnega pomena za zagotavljanje visokih standardov zdravstvene oskrbe, kar omogoča integriran pristop, vključujoč vse vidike delovanja bolnišnice. Tako zagotavljamo kakovostno in varno okolje za vse udeležence naše bolnišnice.
                                                                                                                            
mag. Ljubinka Počrvina




 

 


 
Vodja službe za kakovost:

mag. Ljubinka POČRVINA

elektronska pošta: kakovost@sb-nm.si

Skrbnik sistema kakovosti

Luka FICKO, univ dipl.soc.

elektronska pošta: kakovost@sb-nm.si

Skrbnica sistema kakovosti v Splošni bolnišnici Novo mesto na področju izvajanja zdravstvenih procesov:

Tatjana PAVLIN, dr.med.

Pooblaščenci za varnost:
  • za zdravniški del: Tatjana Pavlin, dr. med., spec. pediatrije
  • za splošni del sistema varnosti: mag. Ljubinka Počrvina in Luka Ficko, univ.dipl.soc




 

Kje se nahajam? DomovO bolnišniciKakovost in varnost
130let delovanja
385postelj
1200več kot 1200 zaposlenih
69%zasedenost postelj
166100obiskov letno v ambulantah
18227operacij letno
1200porodov letno
×

Prikaz za slepe in slabovidne

Pomanjšaj velikost pisave (-) Povečaj velikost pisave (+)

Barva ozadja in pisave

Izključi prikaz za slabovidne ×


Izjava o dostopnosti

S tem, ko uporabljate spletno mesto, dovoljujete uporabo piškotkov v skladu z našo politiko varovanja zasebnosti.

NASTAVITVE